آلما شبکه

آلما شبکه

آلما شبکه پرداز ارائه کننده خدمات جامع انفورماتیک
آلما شبکه

آلما شبکه

آلما شبکه پرداز ارائه کننده خدمات جامع انفورماتیک

معرفی ابزاری جدید برای آرایش کابلهای شبکه

پندویت ابزار جدیدی برای آرایش کابل ها در دیتاسنتر ساخته است که این ابزار دسته بندی کابل ها را به نحو چشمگیری تسهیل خواهد نمود.

طراحان شبکه و نصابان ،همگی به این موضوع واقف هستند که آرایش کابلها به شکل منظم و مرتب، کاری بسیار طاقت فرسا و زمانبر میباشد.


از همین رو، شرکت پندویت PANDUIT  با ابتکاری با نام Cable Bundle Organizing Tool ابزاری را تولید نموده که به نصابان شبکه کمک خواهد کرد تا به طور موثر و شگفت انگیزی کابل کشی شبکه را در دسته های 24 عددی آرایش دهند و به سادگی ظاهر کابل کشی را متفاوت کنند،لازم به ذکر است این ابزار خوش دست زمان نصب را  تا حدود 50 درصد کاهش میبخشد.


تجهیزات پسیو شبکه ،راه حلهای جامع انفورماتیک،نرم افزارهای تحت شبکه،آنتی ویروسهای سازمانی با لایسنس اورجینال


در آلما شبکه پرداز


تلفن جهت تماس و مشاوره :

#021-66932635

#021-66932688

#021-66419334


در فیس بوک و اینستاگرام به ما بپیوندید

www.facebook.com/alma.almanet

www.instagram.com/alma_network



 وب سایت رسمی آلما شبکه پرداز :

www.almanet.ir


Info@almanet.ir



همکاری برند LEGRAND و Superior Essex


نتیجه تصویری برای ‪ncompass‬‏

nCompass Systems Enabled by Legrand And Superior Essex


به منظور دستیابی به یکپارچگی در سیستم های زیرساخت شبکه و استفاده از تکنولوژی های جدید و متعدد بر روی بستر شبکه،یکی از بزرگترین چالش ها در این زمینه جهش و نیل به سرعتهای بسیار بالا در اصول کابل کشی شبکه می باشد.

تولید کنندگان صنعت کابل و اتصالات برای مقابله با این چالش، تلاش دارند تا با همکاری یکدیگر راه حلهای کامل و جامعی را عرضه کنند تا در رقابت کیفی از رقبای خود پیشی بگیرند.


یکی از این راه حلهای جامع nCompass  می باشد که با همکاری نزدیک دو برند لگراند Legrand و سوپریور اسکس Superior Essex شکل گرفته است. این دو شرکت بزرگ با تلفیق نمودن تجربیات  و محصولات مرغوب خود در صنعت زیرساخت، راه حل nCompass را برای شبکه های مبتنی بر مس و فیبرهای نوری در یک سیستم کامل کابل کشی ساختاریافته Structured Cabling معرفی نموده اند.


بر همین اساس،همکاری بین این دو کمپانی و ابداع سیستم یکپارچه کابل و اتصالات nCompass ، راه حلی خواهد بود برای شبکه های بسیار بزرگ که کارکرد بهینه، قابلیت اعتماد،انعطاف پذیری و کیفیت عملکرد در آنها حرف اول را میزند.




نتیجه تصویری برای ‪ncompass‬‏


offer high-performance cabling and connectivity solutions

with best-in-class warranties to meet the demands of your network



آلما شبکه پرداز


فعال در زمینه راه حلهای جامع انفورماتیک و شبکه


کلیه محصولات پسیو شبکه با برندLegrand در آلما شبکه


برای اطلاع ار موجودی و لیست قیمت محصولات با شماره های ذیل 


021-66932635

021-66932688

021-66419334


تماس گرفته و یا به آدرس وبگاه های آلما شبکه مراجعه نمایید.


www.almanet.ir

www.almanetco.com

www.legrand-alma.com

www.calwatt-alma.com

www.symantec-alma.com




انتشار ویروس با استفاده از اسناد آفیس



مرکز حفاظت از بدافزار مایکروسافت (MMPC) به کاربران آفیس اخطار داده تا مراقب ماکرو هایی که به عنوان پیوست در ایمیل ها و برخی سایت ها برای مهندسی اجتماعی وجود دارد باشند.

به گزارش آلماشبکه نماینده  آنتی ویروسهای تحت شبکه سیمانتک به نقل از پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات،MMPC  شاهد افزایش فعالیت بدافزارهای مبتنی بر ماکرو در ماه های اخیر بوده است. ماکرو مجموعه ای از فرمان ها، کلید ها و یا کلیک های ماوس می باشد که کاربر می تواند آن را ذخیره و هر وقت که بخواهد اجرا کند.

در واقع هدف اصلی از طراحی ماکرو، آسان تر کردن کارها و سهولت دسترسی به بخشهای مختلف برنامه های کاربردی Office از قبیلWord ،Excel  و PowerPoint است. آفیس به شما اجازه می دهد تا ماکروهایی ایجاد کنید که کارهای ناخوشایند و تکراری را تنها با کلیک روی یک آیکون یا زدن یک یا چند کلید انجام دهید.

دو بدافزار مخرب در این گروه Adnel و Tarbir می باشند که هردو آنها برای دانلود تروجان استفاده می شوند و بیشتر کاربران خانگی را هدف قرار داده اند.

این بدافزارها عمدتا از طریق فایل های ضمیمه ایمیل با فرمت doc و xls دو فرمت رایج گزارش ها و فاکتورهای فروش باعث آلودگی سیستم های کاربران می شود. کاربر با دانلود این فایل های به ظاهر معمولی با پیغامی مبنی بر فعال کردن ماکروها در آفیس مواجه شده و در صورت فعال کردن آن باعث اجرای ماکرو های آلوده می شوند.

بنابراین کاربران باید توجه ویژه ای در باز کردن اسناد آفیس داشته باشند و بدانند که برای مشاهده آنها، نیازی به فعال کردن ماکروها نمی باشد.

بر همین اساس به تمامی مشترکان توصیه می شود تا از تکنیک های مهندسی اجتماعی برای ترغیب کاربران و دانلود فایل های آلوده از طریق هرزنامه ها مطلع باشند و هرگز فایل ناشناخته ای دانلود نکنند.

همچنین لازم است تا کاربران ضد ویروس خود را به آخرین نسخه ممکن به روز رسانی نمایند تا فایل آلوده به محض ورود به سیستم، بطور خودکار توسط سیستم های پیش شناسایی قرنطینه شوند.



آلما شبکه پرداز


ارائه دهنده کلیه خدمات امنیتی برای حفاظت از کسب و کارهای سازمانی


فروش نرم افزارهای تحت شبکه و آنتی ویروسها با لایسنس معتبر


راههای تماس با واحد مهندسی فروش:


021-66932635

021-66932688

021-66419334


Info@almanet.ir

www.almanet.ir

www.almanetco.com

www.almanetco.com

www.legrand-alma.com



عدم اطلاع کاربران از تنظیمات امنیتی گوشی های موبایل

امروزه حفاظت از حریم خصوصی در موبایل بسیار مهم شده است؛ همچنان که بررسی ها نشان داده برخی برنامه‌های کاربردی محبوب داده‌های مربوط به مکان گوشی، سن و جنسیت را بدون آگاهی کاربر جمع‌آوری می‌کنند و در دسترس عموم قرار می‌دهند.


عدم آگاهی کاربران از تنظیمات امنیتی موبایل‌ها


با گسترش  به کارگیری موبایل و پیرو آن توسعه برنامه‌های کاربردی، دیدگاه ها به مبحث حریم خصوصی موبایل حساس تر شده است و اخیرا در گزارش‌های متعددی به این مسائل و نگرانی‌ها پرداخته‌ شده است.
به عنوان مثال پایشی که در سال 2010 توسط وال‌استریت ژورنال انجام شد نشان داد که از 101 برنامه کاربردی محبوب موجود در نمونه مورد بررسی، 47 درصد مکان گوشی و 5 درصد اطلاعات مربوط به سن و جنسیت را بدون آگاهی یا رضایت کاربر به اشتراک می‌گذارند. به علاوه، برخی برنامه‌های کاربردی محبوب موبایل که داده‌ها را بدون آگاهی یا رضایت کاربر جمع‌آوری می‌کنند، این اطلاعات را در دسترس عموم قرار می‌دهند.


*پیچیدگی مسائل مربوط به حریم خصوصی در موبایل ،انتخاب و کنترل اطلاعات را برای کاربر دشوار میکند.
پژوهش‌ها نشان می‌دهد که کاربران می‌خواهند قادر به انتخاب و کنترل اطلاعات خود باشند و به ویژه انتظار دارند قبل از به اشتراک گذاری داده‌های خصوصی آنها نظیر مکان، از آنها سوال شود. همچنین آنها می‌خواهند در صورت نیاز، قادر به غیر فعال کردن قابلیت به اشتراک گذاری داده‌ها باشند. اما پیچیدگی مسائل مربوط به حریم خصوصی در فضای موبایل گاهی اوقات انتقال اثربخش این گزینش ها و حقوق به کاربران را دشوار می‌سازد.
به عنوان مثال، بر اساس تحقیقی که در نوامبر 2012 توسط انجمن جهانی جی‌اس‌ام در برزیل و مکزیک انجام شد، نشان داد که بیش از نیمی از کاربران اینترنت موبایل که در یک وبگاه یا برنامه کاربردی ثبت نام کرده‌اند، بیانیه حریم خصوصی را بدون مطالعه آن را پذیرفته‌اند.
اکوسیستم جهانی موبایل، پیچیده و پراکنده است. مشخصه این اکوسیستم فقدان هماهنگی و سازگاری در نحوه برخورد با حریم خصوصی مصرف‌کننده است. این فقدان هماهنگی به کاربران در آشنایی با پیامدهای حریم خصوصی برنامه‌های کاربردی یا گزینه‌های حریم خصوصی موجود در این برنامه‌ها کمک نمی‌کند. حتی قوانین نیز ممکن است هماهنگ نباشد، به عنوان مثال در اروپا، قوانین حریم خصوصی الکترونیکی برای موقعیت‌یابی سلولی که توسط اپراتورهای موبایل انجام می‌شود اعمال می‌شود؛ اما این قوانین در مورد داده‌های مکانی دقیق‌تر جی‌پی‌اس WLAN اجرا نمی‌شود.


*ارائه راهکار حریم خصوصی موبایل توسط انجمن جهانی جی اس ام
انجمن جهانی جی‌اس‌ام با تشخیص این چالش‌ها، رهبری جریان را بر عهده گرفته و راهکار «حریم خصوصی موبایل»‌ را راه‌اندازی کرده است.
این انجمن با همکاری اعضای خود، مجموعه‌ای از اصول «حریم خصوصی موبایل» را توسعه داده که نحوه اعمال حریم خصوصی در محیط موبایل را تشریح می‌کند، پس از این اقدام نیز بلافاصله توسعه مجموعه‌ای از رهنمودها برای حفظ حریم خصوصی برنامه‌های کاربردی و نحوه پیاده‌سازی این اصول در سطح علمی را توصیف مینماید.


*خطر نقض حریم خصوصی و درز اطلاعات سازمانی متوجه گوشی های موبایل شرکتی
حریم خصوصی و امنیت داده‌های موبایل برای مصرف‌کنندگان کسب و کارهای وابسته نیز پیامدهای مالی و اعتباری بسیاری ایجاد می‌کند که یک مساله اساسی است. با توجه به اینکه کارکنان انتظار دارند کار موبایل با استفاده از موبایل شخصی آنها انجام شود، روند رو به رشدی به سمت «همراه داشتن پایانه شخصی خود»‌در حال شکل‌گیری است که در آن کارکنان از طریق گوشی موبایل شخصی خود به محتوای کاری دسترسی می‌یابند.
در حالی که این روند می‌تواند تجربه فعالیت موبایل کارکنان را تسهیل کند، اما برای اداره‌های فناوری اطلاعات شرکت مشکلاتی در زمینه پایبندی به سیاست‌های استفاده مناسب ایجاد می‌کند. گزارش گارتنر در سال 2012، «همراه داشتن پایانه شخصی خود» را به عنوان دغدغه اصلی امنیت موبایل شرکتی مطرح کرد. برخی تولید‌کنندگان پایانه‌ها، اقداماتی را در راستای رفع این مسائل در پیش گرفته‌اند. به عنوان مثال، بلک‌بری به تازگی سیستم عامل بلک‌بری 10 خود را عرضه کرده که به کاربر شرکتی امکان ایجاد سیستم‌های مجزای شخصی و کاری و جابه‌جایی بین آنها را می‌دهد. بدین ترتیب، اهمیت این حوزه همزمان با حرکت کسب و کارها و کارکنان به سمت رویکرد «همراه داشتن پایانه شخصی خود» افزایش می‌یابد.



آلما شبکه پرداز

تامین کننده نرم افزار های امنیت سازمانی و آنتی ویروس های سیمانتک (اورجینال)


Symantec Mobile Security

Symantec Endpoint Protection 12.1

Symantec Backup Exec 2010



برای اطلاعات بیشتر با واحد فروش آلما شبکه پرداز تماس حاصل نمائید.


021-66932635

021-66932688

021-66419334


وبگاه های آلما شبکه پرداز


www.almanet.ir

www.symantec-alma.com

www.almanetco.com

www.legrand-alma.com