آلما شبکه

آلما شبکه

آلما شبکه پرداز ارائه کننده خدمات جامع انفورماتیک
آلما شبکه

آلما شبکه

آلما شبکه پرداز ارائه کننده خدمات جامع انفورماتیک

هشدار امنیتی مایکروسافت

www.almanet.ir


شرکت مایکروسافت با انتشار هشدار امنیتی ۲۸۹۶۶۶۶ از شناسایی یک نقطه ضعف جدید در بخش Microsoft Graphics در سیستم های عامل Windows و نرم افزارهای Office و Lync خبر داد.

طبق اعلام مایکروسافت در حال حاضر مواردی از سوء استفاده از این نقطه ضعف جدید در نرم افزار Office گزارش شده است.

نقطه ضعف جدید مربوط به نحوه پردازش فایل های گرافیکی از نوع TIFF است. به دلیل خطای سیستم عامل و یا نرم افزار در باز کردن این نوع فایلها، مدیریت حافظه دچار اشکال شده و امکان اجرای فرامین و دستورات ناخواسته را فراهم می آورد.

برای سوء استفاده از این حفره امنیتی، فقط کافی است کاربر به نحوی وسوسه و تشویق شود تا فایل دستکاری شده و حاوی تصاویر TIFF را باز کند. درصورت سوء استفاده موفق از این نقطه ضعف، می توان مجوز دسترسی به سیستم آسیب پذیر در حد کاربر آن سیستم به دست آورد. در نتیجه کاربرانی که دارای مجوز Admin نیستند و مجوز دسترسی محدودتری به سیستم دارند، در معرض خطر و صدمات کمتری از جانب این نقطه ضعف قرار دارند.

شرکت مایکروسافت در هشدار امنیتی خود زمانی را برای ارائه اصلاحیه به منظور ترمیم این نقطه ضعف و حفره امنیتی جدید اعلام نکرده و آن را موکول به بررسی و تحقیقات بیشتر نموده است.



www.almanet.ir


آلما شبکه پرداز



ارائه و فروش نرم افزارهای تحت شبکه مایکروسافت و آنتی ویروسهای امنیت سازمانی



Microsoft Windows Server 2012


Microsoft SharePoint 2013


Microsoft Exchange 2013


Microsoft SQL Server 2014




www.almanet.ir



راههای ارتباط با آلما شبکه :


021-66932635


021-66932688


021-66419334




Info@almanet.ir



با ما باشید در اینستاگرام :


www.instagram.com/alma_network



همکاری نزدیک شرکتهای امنیتی


info@almanet.ir


گروهی ار شرکت های امنیتی از همکاری مشترکی خبر دادند که برای شناسایی حملات سایبری بزرگ و پیچیده و همچنین مقابله با ابزارهای مخرب و جاسوسی آنها ایجاد شده است.

بسیاری از حملات سایبری گسترده و پیچیده اخیر به گروه های نفوذگر چینی و حتی دولت چین نسبت داده شده اند.

شرکتهایی نظیر Cisco ،FireEye ،F-Secure ،Microsoft ،Symantec و Novetta در این گروه حصور دارند. هدف و ایده اصلی این گروه، بهینه سازی محصولات امنیتی خود جهت شناسایی سریعتر و دقیق تر ابزارهای جاسوسی و مخربی است که مورد استفاده گروه های نفوذگر که اغلب با حمایت دولت های خود، دست به انجام حملات سایبری گسترده و پیچیده می کنند، می باشد.

حملات سایبری گسترده و پیچیده ای نظیر Aurora که در سال ۲۰۱۰ میلادی بدون کشف و شناسایی شدن، مدتها توانسته بود به فعالیت خود ادامه دهد، از جمله حملات سایبری است که این گروه امنیتی جدید قصد مقابله با آنها را دارد. 

اولین همکاری عملی بین این شرکتهای امنیتی مقابله با گروه نفوذگری به نام Hidden Lynx بوده که با کار گذاشتن یک درب مخفی به نام Hikit اقدام به سرقت اطلاعات از سازمانها و موسسات بین المللی و همچنین انتشار بدافزارمی کردند. تبادل اطلاعات بین شرکتهای امنیتی باعث شناسایی سریعتر این درب مخفی و همچنین کشف بدافزارهای جدیدی شد که توسط این گروه نفوذگر منتشر می شده اند.


info@almanet.ir


آلما شبکه پرداز




فروش کلیه محصولات امنیت سازمانی و شبکه



آنتی ویروس تحت شبکه سیمانتک Symantec



آنتی ویروس تحت شبکه  اف سکیورF-Secure



آنتی ویروس تحت شبکه مک آفی Mc Afee



آنتی ویروس تحت شبکه ای ست Eset



امنیت سازمان و مجموعه خود را از ما بخواهید



www.almanet.ir


info@almanet.ir




آلما را در توئیتر دنبال نمایید



www.twitter.com/almanetinfo




محصول تازه VM ware برای مجازی سازی شبکه و امنیت آن

NSX


شرکت VMware در نمایشگاه امسال VMworld محصول تازه خود NSX را برای “مجازی سازی شبکه” معرفی خواهد کرد.

محصول جدید NSX یک بستر مجازی سازی شبکه است که تمام ساختار شبکه و سیستم امنیت آن را به طور نرم افزاری فراهم می کند.


ایده اصلی این ساختار بر این اساس است که چون می توان سرویس های لایه ۲ تا ۷ شبکه را به صورت نرم افزاری اجرا کرد، مهندسی و اجرای شبکه آسان تر می شود.

NSX تنها یک محصول VMware نخواهد بود. NSX قادر است تا با hypervisor های دیگر و محیط های ابری (cloud) نظیر Amazon و OpenStack تلفیق شود.

همچنین NSX با شبکه های فیزیکی و سرویس های شبکه سازگار خواهد بود.NSX ساختار یکپارچه ای از امکانات شبکه و امنیت را ارائه می دهد. امکاناتی نظیر نظارت متمرکز و مرکزی، حذف سخت افزار، تامین امنیت، آسان سازی عملیات اجرایی شبکه و …



NSX توجه فعالان حوزه امنیت و شبکه را به خود جلب کرده است. با آنکه این محصول تا اوایل زمستان امسال به بازار عرضه نخواهد شد،ولی از هم اکنون شرکت های بزرگی نظیر F5, Fortinet ,McAfee و Juniper حمایت خود و سازگاری محصولات خود را تحت بستر جدید NSX اعلام کرده اند.

نباید تردید داشت که در آینده شبکه های مرکز داده و امنیت آنها طبق دیدگاهی که شرکت VMware در NSX طراحی و گنجانده است، در خواهند آمد. ولی پر واضح است که شرکت VMware راه طولانی و دشواری برای معرفی و تبدیل NSX به یک راهکار رایج برای شبکه های سازمانی پیش رو دارد.

از جمله موانعی که VMware برای جا انداختن NSX با آنها روبرو خواهد بود، می توان به موارد زیر اشاره کرد.

_ جدا بودن پرسنل بخش های مختلف شبکه : برای بکارگیری NSX مدیران شبکه باید آمادگی ادغام و یکپارچه سازی بخش های مختلف شبکه،نظر بخش سرور، بخش شبکه و بخش امنیت را داشته باشند.

_ محدود بودن دانش و تجربه در حوزه مجازی سازی : یافتن کارشناس شبکه و یا کارشناس امنیت که در NSX تجربه و مهارت داشته باشد،برای مدت های طولانی، امری سخت و دشوار خواهد بود.

بنابراین برای رونق گرفتن NSX، مدیران شبکه باید حاضر به برداشتن گام های بزرگی باشند ،فناوری های نوین در حوزه پردازش موازی و همزمان را بپذیرند و حاضر به قبول تغییرات سازمانی و عملیاتی باشند.



آلما شبکه پرداز



ارائه تمامی راهکارها و راه حل های امنیتی، انواع محصولات امنیت سازمانی و مجازی سازی



www.almanet.ir




www.symantec-alma.com



info@almanet.ir



تلفنهای تماس با کارشناسان آلما شبکه پرداز :


021-66932688


021-66932635




Follow Us On Facebook ......


www.facebook.com/alma.almanet



بستر ایمنی، امنیتی جدید مک آفی / McAfee

شرکت McAfee با ارائه مجموعه‎ای از سرویس دهنده های نرم‎افزاری و سخت‎افزاری، بستر امنیتی تازه ای را برای محیط‎های پردازش ابری (Cloud Computing) در اختیار کاربرانش می‎گذارد.

این بستر امنیتی جدید که McAfee Cloud Security Platform نامگذاری شده، این امکان را به کاربران می‎دهد که سیستم‏های خود را در انواع  گوناگون محیط‎های ابری از طریق ارتباط تحت Web محافظت نمایند.

در این محیط امنیتی جدید از نرم‎افزارها و سرویس‎های طراحی شده توسط شرکت McAfee و سخت‎افزارهای تولید شده توسط شرکت Intel استفاده می‎شود و بدین طریق تنظیمات امنیتی مورد نظر شرکت و سازمان از داخل شبکه سازمانی در محیط‎های ابری اعمال می شود.

محیـط جدید McAfee Cloud Security Platform بسیـاری از نـگـرانی‎های امنیتی کـاربـران را بـرای استـفـاده از خـدمـات ابـری (Cloud Services) برطرف خواهد کرد. این محیط امنیتی در واقع  به مانند یک پل بین شبکه سازمانی و محیط ابری عمل می کند. این محیط جدید، امنیت لازم را برای دستگاه قابل حمل (Mobile Device) و دفاتر و شعب دور دست سازمانی نیز فراهم می‎کند.

 محیط امنیتی جدید  McAfee Cloud Security Platform نیز تحت ابزار مدیریتی واحد McAfee e-Policy مدیریت و راهبری خواهدشد.


info@almanet.ir


info@almanet.ir



آلما شبکه پرداز




ارائه انواع آنتی ویروسهای تحت شبکه همراه با نصب،آموزش و پشتیبانی رایگان




آنتی ویروس تحت شبکه مک آفی  Mc Afee



آنتی ویروس تحت شبکه سیمانتک  Symantec



آنتی ویروس تحت شبکه ای ست  Eset



آنتی ویروس تحت شبکه اف سکیور F- Secure




ارائه برترین روشهای امنیت اطلاعات  در آلماشبکه



info@almanet.ir



تلفنهای تماس :



021-66932635


021-66932688


021-66419334




www.almanet.ir



Linux Moose

بد افزاری در جستجوی رهیاب ها


Linux Moose بدافزاری است که رهیاب ها و بالاخص هر سیستم و سامانه  که مبتنی بر سیستم عامل لینوکس باشد را هدف قرار می دهد. این بدافزار از دستگاه آلوده برای سرقت ترافیک های شبکه ای رمزگذاری نشده استفاده می کند و دستگاه را به یک پراکسی برای نفوذگر مبدل می نماید.

Linux Moose با شنود ترافیک HTTP Cookie  از آن برای ایجاد Follow، View و Like غیرواقعی در Facebook، Twitter، Instagram، YouTube و سایر سایت های اجتماعی استفاده می کند.

همچنین این بدافزار قادر است مسیر ترافیک DNS را تغییر داده و امکان اجرای حملات مرد میانی (Man in the Middle) را برای نفوذگر فراهم کند.

علاوه بر آن، اقدام به از کارانداختن بدافزارهای هم خانواده خود برای آزاد کردن فضا بر روی این سامانه ها می کند.

Linux Moose به روش آزمون و خطا  و با استفاده از بانک داده هایی حاوی پسورد ها و رمز های عبور  پیش فرض تلاش می کند تا دسترسی غیرمجاز به دستگاه هدف پیدا کرده و آنرا آلوده سازد.

بنابراین سفارش  می شود که  مدیران شبکه  حتما از تغییر دادن  گذرواژه های پیش فرض تجهیزات شبکه ای خود  اطمینان  کامل حاصل نمایند.



شرکت آلما شبکه پرداز




فعال در زمینه  انواع محصولات امنیت شبکه و تجهیزات پسیو شبکه



شماره های  تماس جهت مشاوره و خرید :



021-66932688


021-66932635


021-66419334



www.almanet.ir



آلما در شبکه اجتماعی فیس بو ک :



www.facebook.com/alma.almanet