آلما شبکه

آلما شبکه

آلما شبکه پرداز ارائه کننده خدمات جامع انفورماتیک
آلما شبکه

آلما شبکه

آلما شبکه پرداز ارائه کننده خدمات جامع انفورماتیک

رک همگرا با ساختار نرم افزار محور VCE VxRACK


با اوج گرفتن معماری و ساختار نرم‌افزارمحور در حوزه‌های مرکز داده و تجهیزات ذخیره‌سازی، شرکت‌های متعدد و بسیاری به دنبال طراحی یک سخت‌افزار مناسب برای چنین کاربردهایی هستند.

در ادامه این روند، شرکت VCE یک رک هم‌گرا با معماری‌ نرم‌افزارمحور به‌نام VxRACK طراحی و معرفی کرده است که می‌تواند میزبان هزاران سرور x86 نرم‌افزارمحور باشد و امکان مقیاس‌پذیری نرم‌افزارهای ذخیره‌ساز و محاسبات کوانتا را داشته باشد. VCE می‌گوید همان‌ طور که شرکت سیسکو روی سرورهای UCS از سیستم‌های Vblock بهره می‌گیرد، ما روی رک‌های VxRack از ماشین‌های کوانتا برای محاسبات استفاده می‌کنیم.

این سیستم می‌تواند با هایپروایزرهای KVM، سوییچ‌های Nexus مبتنی بر 10G Ethernet و نرم‌افزار VMware vRealize پیکربندی و کانفیگ شود. برخی مدل‌های دیگر این رک هم می‌توانند با نرم‌افزارهای VMware EVO:RACK و VMware Virtual SAN پیکربندی و سازگار شوند. این رک مبتنی بر ساختار VCE VScale است که این شرکت اخیراً به‌طور ویژه برای مدیریت مراکز داده معرفی کرده است. این معماری به گسترش کلاود یا همان سیستم رایانش ابری و سرویس‌های مبتنی بر موبایل کمک کرده است و امکان مدیریت ساده‌تر سرورهای تیغه‌ای و رک‌ مانند را با کنسول‌های مدیریتی فراهم می‌کند. 




آلما شبکه پرداز


مجری و مشاور راهکارهای شبکه

تامین کالا و اجرا

نماینده رکهای شبکه پایا سیستم و اچ پی آسیا HP Asia


شماره تلفنهای آلما :


021-66932635

021-66932688

021-66419334


وبگاه رسمی آلما :


www.almanet.ir


آلما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :


فیسبوک : www.facebook.com/alma.almanet

اینستاگرام :www.instagram.com/alma_network

توییتر :www.twitter.com/almanetinfo

نرم افزار افزایش امنیت شبکه های بی سیم Who Is On My WiFi



Who Is On My WiFi نرم افزار قدرتمند،مفید و پرکاربردی است که در زمینه مدیریت و افزایش امنیت شبکه های بی سیم (WiFi) طراحی و روانه بازار شده است.این نرم افزار این قابلیت را به کاربران میدهد تا مدیریتی جامع و همه جانبه بر روی شبکه بی سیم (وایرلس) خود داشته باشند. به کمک نرم افزار Who Is On My WiFi کاربران قادرند تا اطلاع پیدا کنند که چه افرادی بر روی شبکه خصوصی آنها و در حال استفاده از آن هستند.از توانایی ها و قابلیتهای ویژه این محصول دور زدن حقه ها و شناسایی آنهاست که نتیجه آن امنیت بالای شبکه شما خواهد بود.


آلماشبکه 


فروش محصولات امنیت شبکه ، نرم افزارهای تحت شبکه ،ویندوز سرور ،ویندوز 7، ویندوز 8 و .......


تلفن سفارشات و خرید :


021-66932635

021-66932688

021-66419334


با آلما در ارتباط باشید :


 ایمیل : Info@almanet.ir

فیسبوک : www.facebook.com/alma.almanet

اینستاگرام : www.instagram.com/alma_network

توییتر : www.twitter.com/almanetinfo


جهت آشنایی هرچه بیشتر با محصولات و خدمات آلما شبکه می توانید به آدرس وب سایت رسمی آلما :


www.almanet.ir


مراجعه فرمائید.


رک مخصوص اپن استک کلاود OpenStack Cloud


شرکت اچ‌پی HP برای تسریع در به‌کارگیری و مدیریت سرویس‌های کلاود خصوصی اقدام به ارائه یک سیستم به‌نام Helion Rack کرده است.


 این سیستم به‌صورت پیش‌فرض پیکربندی و شامل سخت‌افزار و نرم‌افزارهای نصب شده و آماده به ‌کار است و کافی است شرکت‌های بزرگ این سیستم را برای اجرای سرویس‌های اپن‌استک  OpenStack روی کلاود خصوصی اجرا کنند. شرکت اچ‌پی می‌گوید این سیستم شامل نرم‌افزارهای :
Helion OpenStack و Helion Development Platform در کنار سرور فیزیکی ProLiant DL 360  و سرور ProLiant DL 380 است.


سرور ProLiant DL 360 نرم‌افزارهای اوپن‌استک را اجرا و مدیریت می‌کند و سرور ProLiant DL 380 برای ذخیره‌سازی اطلاعات تعبیه شده است.

این سیستم که شرکت اچ‌پی برای اولین بار عرضه می‌کند، یک پلتفرم کامل مجتمع شده و سازگار را در اختیار شرکتهای بزرگ قرار می‌دهد تا از راه‌اندازی سخت‌افزار و نرم‌افزار به‌صورت مجزا و پیکربندی مجدد خلاص شوند. این سیستم سرور ،تجهیزات ذخیره‌سازی و هرچه که مورد نیاز یک شبکه است را درون خود دارد و سرویس‌های لازم نیز تماماً نصب شده و آماده اجرا هستند. اندازه این سیستم رک‌ مانند، 42U یا 73.5 اینچ است و حداکثر از صد نود Node شبکه پشتیبانی می‌کند که هریک از این نودها به تنهایی قادر به اجرای چهل ماشین مجازی هستند. اچ‌پی هنوز اطلاعات بیش‌تر یا تصاویری درباره این سیستم منتشر نکرده است.



مشاور و مجری راهکارهای جامع شبکه و انفورماتیک


آلما شبکه پرداز


تماس با آلما :


#021-66419334

#021-66932635

#021-66932688



وبگاه اصلی آلما : www.almanet.ir

پست الکترونیکی آلما : info@almanet.ir 

آلما در فیسبوک : www.facebook.com/alma.almanet

آلما در اینستاگرام : www.instagram.com/alma_network


وبگاه های وابسته به آلما :


www.trunking.ir

www.almanetco.com

www.legrand-alma.com

www.calwatt-alma.com

www.symantec-alma.com


همکاری یاهو و گوگل برای توسعه بیشتر امنیت ایمیل ها



گوگل از مدت‌ها قبل بر روی رمزنگاری end-to-end برای سرویس جی میل Gmail خود کار می‌کرده است. اما اکنون به نظر می‌رسد غول جستجو تصمیم گرفته با یاهو هم‌پیمان شده تا با این دو شرکت به کمک یکدیگر، هر دو این سرویس‌های ایمیل مطرح را به درجه‌ی مناسبی از امنیت و کدنگاری برسانند.

یاهو تا حدودی در خصوص ایمن‌سازی سرویس ایمیل خود تعلل نمود و پس از چندین بار هک شدن نیز این فرآیند را با سرعت پایینی دنبال می‌کرد. اما  الکس استموس که از مسئولان امنیت اطلاعات یاهو است در کنفرانس امنیتی Black Hat که در لاس وگاس برگزار شد اعلام کرد سرویس Yahoo Mail  تا پایان سال  ۲۰۱۵ به رمزنگاری end-to-end تجهیز خواهد شد. این موضوع به همینجا خاتمه نیافته و گفته شده است که این اقدام به شیوه‌ای انجام خواهد شد که سازگاری و هماهنگی کامل با نمونه‌ی اجرا شده در جی میل داشته باشد.

رمزنگاری و حفاظت به این شیوه، بدین معنا خواهد بود که تمامی ایمیل‌هایی که از شخصی به شخص دیگر ارسال می‌شود کاملا از سوی کلاینت خود کاربر رمزنگاری شده و در سوی دیگر توسط کلاینت مخاطب رمزگشایی خواهد شد. بدین ترتیب خطر شنود سرور نیز منتفی خواهد بود. با توجه به این مساله که بیش از ۴۲۵ میلیون نفر از سرویس جیمیل استفاده می‌کنند، و نیز سرویس ایمیل یاهو نیز ۲۷۳ میلیون کاربر دارد، می‌توان گفت که این تصمیم، امنیت مضاعف و بسیار موثری را برای تبادلات ایمیل و پستهای الکترونیک در جهان ایجاد خواهد کرد.

زمانی که دو شرکت بزرگ نظیر یاهو و گوگل نیروی خود را برای اجرای چنین پروژه ای متحد می‌کنند، می‌توان به سطح اهمیت آن پی برد. یاهو همچنین گفته که امید دارد با توجه به باز بودن راه اجرای چنین سیستمی، رمزنگاری end-to-end در سایر اکوسیستم‌های ایمیل نیز صورت پذیرد تا در آینده شاهد تبدیل شدن آن به یک استاندارد جهانی باشیم.


آلما شبکه پرداز




مشاور و مجری راه حلهای امنیت شبکه

آماده پاسخگویی به کلیه نیازهای سازمانی شما


راههای ارتباطی آلما :


#021-66419334

#021-66932635

#021-66932688


رایا نامه آلما  : Info@almanet.ir

وبگاه اصلی آلما : www.almanet.ir

آلما در اینستاگرام : www.instagram.com/alma_network

آلما در فیسبوک : www.facebook.com/alma.almanet




معرفی برترین آنتی ویروسها برای اندروید

آیا سرعت گوشی اندرویدتان کم شده؟ آیا احساس می کنید اپلیکیشن هایتان با تاخیر باز می شوند؟ آیا گوشی اندرویدی شما هم ناگهان خاموش می شود؟ اینها همه نشانه این است که گوشی هوشمندتان ویروسی شده و کلید رفع همه این مشکلات نصب یک انتی ویروس کم حجم و مناسب برای از بین بردن ویروس های سیستم عامل موبایلتان است. اما کدام آنتی ویروس ها از همه بهترند؟ این سوالی است که میخواهیم به آن پاسخ دهیم.

در زیر 5 اپلیکیشن آنتی ویروس برتر را به شما معرفی می کنیم، که برای نصب آنها به راحتی می توانید به گوکل پلی رفته ، این نرم افزارها را دانلود کرده و از مزایای آنها بهره مند شوید.

Norton Security Antivirus

این آنتی ویروس با قابلیت از بین بردن برنامه ها و ویروس های مخرب پیش از ورود به گوشی، یکی از بهترین اپلیکیشن هاست که برای مراقبت از گوشیتان پیشنهاد می شود. همچنین امکان اسکن SD card، برای اطمینان پیدا کردن از سازگاری اطلاعات ذخیره شده روی سیستم نیز وجود دارد. در نهایت این اپلیکیشن قابلیتی را برای شما ایجاد می کند که با استفاده از آن می توانید موبایل خود را به صورت ریموتی و از طریق SMS در صورت سرقت یا مفقود شدن گوشی قفل کنید.

AVL

آنتی ویروس AVL یکی از بهترین آنتی ویروس ها از نظر تست حفاظتی (AV-TEST)  می باشد. اگرچه ممکن است این آنتی ویروس برخی از ویژگی های ضد دزدی (Anti-theft) موجود در برخی اپلیکیشن های مشابه را دارا نباشد ولی می توان گفت که از نظر امنیتی و عدم آسیب رسانی یکی از بهترین ها می باشد.

CM Security

CM Security یکی دیگر از این آنتی ویروس ها می باشد. Clean Master یکی از بهترین آنتی ویروس ها در حفاظت از نرم افزارهای مخرب به شمار می آید. نتایج گزارشات حاصل از بررسی های آن نشان می دهد که، این آنتی ویروس همچنین یکی از سریع ترین و کامل ترین آنتی ویروس هاست.

AVG

 

آنتی ویروس AVG اپلیکیشنی رایگان برای حفاظت از گوشی هوشمند شما در برابر ویروس ها، برنامه های مخرب و دیگر spyware ها می باشد. با AVG علاوه بر اسکن اپلیکیشن ها، امکان اسکن تنظیمات، فایل ها و دیگر موارد نیز امکان پذیر است. به علاوه در این آنتی ویروس آپشنی برای بستن برنامه هایی که سرعت گوشی شما را پایین می آورند و یا باعث استفاده بیش از اندازه و تخریب باتری موبایلتان می شود، نیز تعبیه شده است.

Avira Antivirus Security

این آنتی ویروس نیز همانند دیگر موارد ذکر شده از گوشی شما در برابر ویروس ها، برنامه های مخرب و سرقت محافظت می کند. این آنتی ویروس همچنین امکان دنبال کردن و قفل کردن گوشی مفقود یا ربوده شده را تنها با یک گزینه با نام “report Found” به شما می دهد. Avira اپلیکیشن هایی را که برای اولین بار روی گوشیتان نصب می کنید را اسکن، و هر بار که نسخه به روز شده از اپلیکیشن را نصب می کنید، شروع به اسکن آن برنامه می کند. علاوه بر این، امکان اسکن به صورت دستی (manual) نیز وجود دارد. با این اپلیکیشن شما همچنین می توانید تماس ها و SMS های افراد مزاحم را Block نمائید.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


کلیه راهکارهای امنیتی ، حفاظت از شبکه و آنتی ویروسهای تحت شبکه سیمانتک در


آلما شبکه پرداز


#021-66932635

#021-66932688

#021-66419334


در اینستاگرام و فیسبوک به آلما شبکه بپیوندید :


WWW.FACEBOOK.COM/ALMA.ALMANET

WWW.INSTAGRAM.COM/ALMA_NETWORK



ارسال درخواستها و سفارشات :

Info@almanet.ir


وب سایت رسمی شرکت :

www.almanet.ir