آلما شبکه

آلما شبکه

آلما شبکه پرداز ارائه کننده خدمات جامع انفورماتیک
آلما شبکه

آلما شبکه

آلما شبکه پرداز ارائه کننده خدمات جامع انفورماتیک

گوگل ۷۸۰ میلیون تبلیغ بد را در سال ۲۰۱۵ حذف کرد




گوگل یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های تبلیغاتی در کل وب را در اختیار دارد و در طول سال گذشته سعی کرده تا با تبلیغات بدی که در فضای اینترنت وجود دارد، مبارزه کند.



  • در طول سال ۲۰۱۵ گوگل حدود ۷۸۰ میلیون تبلیغ بد را از شبکه تبلیغات خود به علت نقض سیاست‌های این شرکت حذف کرد. غول جستجوی اینترنت همچنین یک تیم ۱۰۰۰ نفره را برای شناسایی و مبارزه با تبلیغات غیر مفید ترتیب داده تا تجربه بهتری را برای همه در هنگام گشت و گذار در اینترنت فراهم کند.


  • در میان این ۷۸۰ میلیون تبلیغاتی که گوگل آن‌ها را حذف کرده، بیشتر آن‌ها درباره‌ی موضوعاتی هستند که کاربران دوست ندارند در بین تبلیغات گوگل آن‌ها را ببینند. از جمله این تبلیغات می‌توان به محصولات تقلبی، دارو‌های تایید نشده و بدون هیچ گواهی معتبر، کلاهبرداری‌هایی برای کاهش وزن، ویروس‌ها و نرم‌افزار‌های عجیب و ویروسی و تبلیغات خطرناک اشاره نمود .


  • گوگل همچنین تکنولوژی را توسعه داده تا تجربۀ تبلیغات موبایلی را بهبود دهد. این کمپانی تبلیغات ۲۵،۰۰۰ اپلیکیشن موبایل را غیر فعال کرده و ۱.۴ میلیون تبلیغات روی اپلیکیشن‌ها را به دلیل رعایت نکردن خط قرمز‌هایی که گوگل برای تبلیغات در نظر نگرفته بود را، از بین برده است.


  • خیلی وقت‌ها این تبلیغات مخرب و بد می‌توانند روی تجربه وبگردی ما تاثیر‌های بدی بگذارند و گوگل سعی کرده که تمام این تبلیغات بد را از محیط آنلاین چه در سیستم‌های دسکتاپ و چه در موبایل از بین ببرد. این مبارزه با تبلیغات بد همچنان در سال ۲۰۱۶ ادامه خواهد داشت.



آلما شبکه پرداز ،مشاور ،مجری و ارائه کننده راه حلهای جامع انفورماتیک




ارتباط با آلما شبکه پرداز :



02166419334


02166932635


02166932688




info@almanet.ir


www.almanet.ir


www.almanetco.com


www.symantec-alma.com


www.calwatt-alma.com



 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.